جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دانمارک سه میلیون دالر به دهقانان آسیب دیده افغانستان کمک می‌کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت زراعت اعلام کرده است که کشور شاهی دانمارک در نظر دارد مبلغ سه میلیون دالر را به دهقانان آسیب‌دیده از خشک‌سالی و سیلاب‌ها در افغانستان کمک کند.

این وزارت امروز سه شنبه(1دلو) در یک خبرنامه گفته است که این کمک سه میلیون دالری به منظور بهبود تغذیه و تامین امنیت غذایی 15 هزار و 500 خانواده‌ زراعت‌پیشه در ولایت‌های بدخشان، دایکندی، غور، هرات و ارزگان به مصرف می رسد.

در این خبرنامه آمده است، حشمت‌الله غفوری، معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، در مراسم امضای تفاهم‌نامه این کمک به دهقانان افغانستان گفت: “این مساعدت به‌منظور کمک به دهقانان آسیب‌پذیر، خانم‌های زراعت پیشه، خانم‌هایی که دچار مشکلات اقتصادی و فامیل به دوش هستند، صورت می‌گیرد”.

غفوری افزوده است، این کمک‌ها با راه‌اندازی پروژه توزیع تخم‌های اصلاح شده، کود کیمیایی، وسایل زراعتی و باغچه‌های خانگی و احیای سیستم‌های آبیاری صورت می‌گیرد. این پروژه در یک سال تکمیل می‌شود.

Denmark to Afghanistan

در عین حال راجندرا آریال، رییس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در افغانستان از کمک دانمارک برای بهبود شرایط اقتصادی دهقانان کشور ابراز خرسندی کرده، می‌گوید که تعداد زیادی از خانواده‌ها در افغانستان به دلیل خشک‌سالی و سیلاب در نبود مصونیت غذایی به سر می‌برند.

گفتنی است که کشور دانمارک از سال 2001 به این طرف، افغانستان را در بخش زراعت حمایت مالی می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان