جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته شدن یک کارمند واکسیناسیون از سوی طالبان در پکتیا

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت پکتیا تایید می کنند که یک هم‌آهنگ‌کننده واکسین فلج کودکان(پولیو) از سوی طالبان در این ولایت کشته شده است.

عبدالله حسرت، سخنگوی والی پکتیا امروز سه‌شنبه(1دلو) به خبرنامه گفت، گروه طالبان دو روز قبل یک هماهنگ‌کننده واکسین پولیو را در ولسوالی زازی‌آریوب به قتل رسانده است.

حسرت افزود، این رویداد در منطقه “دری خولی” والسوالی زازی اریوب رخ داده است.

vaccine.

سخنگوی والی پکتیا تاکید کرد که اخیرا گروه طالبان به نهادها و مؤسساتی که در بخش صحت فعالیت می کند، گفته است که از داروها و وسایل طبی پاکستانی استفاده کنند.

عبدالله حسرت خاطرنشان کرد که علت کشته شدن این هماهنگ کننده واکسین فلج کودکان هم فشار طالبان بر کارمندان و بخش های صحی این ولایت بوده است.

او اضافه کرد، طالبان در این واخر هر از گاهی از طریق تلفن کارمندان صحی را تهدید می کند.

سخنگوی والی پکتیا همچنان گفت: “خواست ما از مردم این است که از کارمندان صحی که برای آن ها خدمت رسانی می کنند، در ساحاتی که نیروهای امنیتی حضور ندارند، محافظت کرده، با آن‌ ها همکاری کنند”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان