جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آمر معارف طالبان و عامل قتل ۶ عضو یک خانواده در فاریاب کشته شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ارتش در شمال می گوید، ملا حقیار، آمر معارف طالبان برای ولسوالی قرقین و عامل قتل ۶ عضو یک خانواده در فاریاب کشته شده است.

حنیف رضایی، سخنگوی قول اردوی 209 شاهین امروز دوشنبه(30جدی) به خبرنامه گفت: “ملا ابراهیم مشهور به حقیار، آمر معارف طالبان برای ولسوالی قرقین و عامل قتل ۶ عضو یک خانوداه در عملیات خاص نیروهای دفاعی و امنیتی در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب، همراه با یک تن از افرادش کشته شده است”.

رضایی افزود، این عملیات پس از ثبیت جایگاه این عضو گروه طالبان راه اندازی شد. ملا حقیار با یک محافظ اش کشته و فرد کلیدی دیگر طالبان به نام فدا محمد، مشهور به “فدا کور” زخمی شده است.

taliban

این در حالی است که ۶ عضو یک خانواده روز گذشته در روستای خانقاء ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب از سوی جنگ‌جویان گروه طالبان تیرباران شدند، اما رضایی می گوید: “این اعضای خانواده به این دلیل تیرباران شدند که داماد آن خانواده که به همراه خسرش یک جا زندگی می کرد، قبلا در صفوف گروه طالبان در ولسوالی شیرین تگاب بوده، اما از چندی به این سو صفوف طالبان را رها کرده و به زندگی عادی برگشته بود”.

به گفته رضایی، این داماد به چند اخطار طالبان توجه نکرده بود که گروه طالبان با طرح ملا حقیار بر خانه او حمله می کند که باعث کشته شدن 6 عضو خانواده او شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان