جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

بازداشت مرد 37 ساله با همسر 8 ساله اش در بغلان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی در ولایت بغلان می گویند که یک مرد 37 ساله را به اتهام ازدواج زیر سن با یک کودک 8 ساله بازداشت کرده اند.

احمد جاوید بشارت، سخنگوی فرماندهی پولیس بغلان امروز شنبه(28جدی) به خبرنامه گفت: “یک مرد 37 ساله با یک دختر 8 ساله به قسم بدل در ساحه تحت کنترول مخالفین مسلح دولت نکاح کرده بودند.”

بشارت افزود، بعد از این که این مرد می خواست این دختر خردسال را به طرف پاکستان و یا یک ولایت دیگر انتقال دهد، چندی قبل توسط پولیس بازداشت شد.

وی اضافه کرد این قضیه تاکنون تحت بررسی پولیس قرار دارد.

afghanistan

از سویی هم خدیجه یقین، رییس امور زنان بغلان به رسانه ها گفته است که این دختر 8 ساله با جبر و شکنجه برای مدت دو ماه در نکاح این مرد بوده و فعلا به خانه امن بغلان منتقل شده است.

رییس امور زنان بغلان پدر این دختر 8 ساله مجرم اصلی این قضیه دانسته و تاکید کرده است که پدر این دختر هنوز بازداشت نشده است.

گفته شده این دختر خردسال باشنده روستای “لقیی” در ولسوالی بغلان مرکزی است و شوهر 37 ساله اش باشنده ولایت قندز می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان