جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

شاهراه سالنگ به روی ترافیک مسدود است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ ها اعلام کرده است که شاهراه سالنگ از شام روز گذشته تاکنون به روی ترافیک مسدود است.

ریاست حفظ و مراقبت سالنگ ها امروز دوشنبه(23جدی) در یک اطلاعیه گفته است که برفباری شدید و طوفان سنگین از شام روز گذشته تاکنون در سالنگ ها جریان داشته و بر اساس پیش بینی ممکن است تا ۲۴ ساعت آینده نیز ادامه یابد.

snow

این ریاست افزوده است که شاهراه به روی ترافیک مسدود است و وسایطی که در شاهراه بوده، توسط تیم های نجات ریاست حفظ و مراقبت سالنگ ها به نقاط امن منتقل شده و در ساحات آسیب پذیر هیچ نوع وسایط و عابری باقی نمانده است.

ریاست حفظ و مراقبت سالنگ ها اضافه کرده که بارش برف و وزش باد سنگین در بعضی نقاط امکان عملیات برف پاکی را برای تیم های عملیاتی ناممکن ساخته و رانندگان تا بهبودی وضعیت هوا و باز شدن شاهراه از مبدا به سوی سالنگ ها حرکت نکنند.

به گفته این ریاست ضخامت طبقه برف در شمال سالنگ به ۴۷ سانتی متر و در جنوب به ۸۸ سانتی متر رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان