جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون شکایات انتخاباتی: تاکنون 381 اعتراض استیناف طلب شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان در کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که تاکنون 381 اعتراض پس از تصامیم دفاتر ولایتی این کمیسیون، استیناف طلب شده است.

محمد قاسم الیاسی، منشی و سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی امروز یک‌شنبه(22جدی) به خبرنگاران گفت که تا پایان روز کاری شنبه، پس از تصامیم دفترهای ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی در 9 ولایت، ۳۸۱ اعتراض استیناف‌ طلب ثبت شده است.

elyasi

الیاسی افزود: “بیشترین این استیناف خواهی در لغمان است که شمار آن به ۱۷۷ مورد می‌رسد و غور با داشتن ۱۴۱ اعتراض در جایگاه دوم قرار دارد، پنجشیر ۳ مورد، بدخشان ۳ مورد، سرپل ۳ مورد، دایکندی ۲۰ اعتراض، ارزگان ۲ مورد، زابل ۲۸ مورد و فاریاب ۴ مورد ثبت شده است “.

منشی کمیسیون شکایات انتخاباتی تاکید کرد، آرای دو هزار و ۹۲۸ محل در نتیجه بررسی شکایت‌ها، به بازشماری رفته است.

این در حالی است که تاکنون با وجود پایان تاریخ تعیین شده 15روز برای بررسی شکایات انتخاباتی، هنوز بررسی شکایت‌ها در ولایات کابل، خوست، قندهار و هلمند نهایی نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان