جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

برف و باران شدید و پراکنده در 5 روز هفته جاری از غرب تا شمال شرق کشور

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست هواشناسی افغانستان اعلان کرده است که برف و باران سر از امروز شنبه(۲۱ جدی) از ولایات غربی وارد کشور شده و ادامه آن تا روز چهارشنبه به شکل پراکنده در سالنگ ها و ولایات شمال شرقی کشور پیش بینی می شود.

این ریاست با نشر یک اعلامیه گفته است که شدت بارش باران از امروز شنبه(21جدی) تا فردا(یک‌شنبه) در ولایت های هرات، فراه، نیمروز، هلمند و قندهار همراه با وزش بادهای نسبتا شدید پیش بینی شده که مقدار بارندگی ۲۰ تا ۴۰ میلی متر در هر روز بوده و سیلاب های آنی، آب گرفتگی جاده ها، معابر عمومی و دریاها محتمل می باشد.

AFHANISTAN

در این اعلامیه آمده است که برفباری سنگین به روز یک شنبه در ولایت کابل، میدان وردک، غزنی، بامیان، زابل، پکتیا، پکتیکا، ارزگان، دایکندی و بعضی از قسمت های هرات پیش بینی شده که مقدار برف در نقاط مختلف به بین ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر می رسد.

به گفته ریاست هواشناسی، به روز یک شنبه برفباری همراه با بادهای شدید در بامیان و سالنگ ها ادامه پیدا می کند که سرعت باد بین ۶۰ تا ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده و طوفان برف و کاهش ساحه دید محتمل به نظر می رسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان