جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

افغانستان به “گروه پاسخ” برای قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران پیوست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امور خارجه کشور می گوید، افغانستان به “گروه پاسخ” برای خانواده های قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی که “ناخواسته” توسط نیروهای ایرانی هدف قرار گرفته، پیوسته است.

وزارت خارجه امروز شنبه(21 جدی) در خبرنامه ای گفته است که ادریس زمان، سرپرست وزیر امور خارجه طی یک تماس تلفونی با وزیر خارجه کانادا و وزرای خارجه سایر کشورهای متاثر از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، به گروه هماهنگی و پاسخگویی بین المللی برای خانواده های قربانیان این حادثه پیوسته است.

AFHANISTAN2

در این خبرنامه آمده است: “همه كشورهای شركت كننده بر لزوم انجام تحقیقات كامل و شفاف در مورد دلایل این حادثه تأکید كردند تا خانواده ها و عزیزان شان پاسخ های لازم را دریافت كنند. آن ها همچنین توافق کردند که در روزها و هفته های آینده، همچنان در تماس نزدیک خواهند بود و از نزدیک با هم همکاری می کنند. آنها همچنین به گفتگو با سایر شرکای بین المللی برای اطمینان از شفافیت و پاسخگویی در پی این رویداد غم انگیز ادامه خواهند داد. “

این وزارت اضافه کرده است: “با توجه به آخرین اعلامیه دولت ایران در مورد این حادثه ، ما از کلیه کشورهایی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته اند، می خواهیم تا هماهنگی های خود را گسترش داده و از نزدیک با آن ها ارتباط برقرار کنند تا از شفافیت و پاسخگویی و همچنین ارائه کلیه اطلاعات به خانواده های قربانیان مورد نیاز اطمینان حاصل کنند.”

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری نیز در توییتی گفته است: “قلب ما با خانواده ها و دوستان قربانیان حادثه اخیر سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران است. دولت افغانستان به حکومت ها و خانواده های کسانی که در این حادثه هولناک کشته شدند، تسلیت می گوید، 13 تبعه افغان در میان قربانیان این رویداد بوده است.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان