جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طرح جدید تنظیم دست فروشان؛ اختصاص ۲۰ درصد غرفه های کابل به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 وزارت دولت در امور شهدا و معلولین و شهرداری کابل، برای ایجاد هماهنگی، تطبیق طرح تنظیم دست فروشان و اختصاص ۲۰ درصد غرفه های مربوط شهرداری به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه که امروز دوشنبه(16جدی) میان وزارت دولت در امور شهدا و معلولین و شهرداری کابل امضا شد، با تطبیق طرح تنظیم دست فروشان، برای بیش از ۲۱ هزار ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت، زمینه کار فراهم خواهد شد.

afghanistan1

 جمیله نورستانی، معاون فنی و سرپرست وزارت دولت در امور شهدا و معلولین در نشست خبری امضای این طرح گفت: “هدف اساسی امضای این تفاهم نامه، تطبیق طرح دست فروشان در خصوص ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت، فراهم سازی زمینه های کار برای آنان در ساحات مختلف شهر کابل، توزیع کارت های ویژه از طرف وزارت دولت در امور شهدا و معلولین برای وارثین شهدا و افراد دارای معلولیت واجد شرایط و همکاری در زمینه کاهش کرایه ماهانه جاهای کار آنان می باشد.”

او افزود، با آغاز تطبیق طرح تنظیم دست فروشان، ۲۰ درصد غرفه ها در سطح شهر و نواحی شهر کابل به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت اختصاص خواهد یافت.

از سویی هم محمد فاضل شریفی، معین امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کابل گفت، تطبیق طرح تنظیم دست فروشان افزون بر ایجاد زمینه کار به ویژه برای افراد دارای معلولیت، در حفظ نظم شهری نیز نقش ارزنده خواهد داشت.

گفته شده این تفاهم نامه همکاری میان وزارت دولت در امور شهدا و معلولین و شهرداری کابل، در ۸ ماده ترتیب شده است؛ هر دو اداره مسوولیت تطبیق آن را دارند و به گونه پی گیر از روند تطبیق طرح تنظیم دستفروشان به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت، نظارت خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان