جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

محب: امیدواریم ایران به نقش مثبت و سازنده اش در افغانستان ادامه دهد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مشاور امنیت ملی رییس جمهور می گوید که دولت افغانستان به همسایگان خود اطمینان می‌دهد که از خاک افغانستان علیه هیچ کشور بیرونی استفاده نشود و نیز امید دارد ایران به نقش مثبت و سازنده اش در افغانستان ادامه دهد.

دفتر شورای امنیت با نشر یک اعلامیه گفته است که حمدالله محب شام روز گذشته(یک‌شنبه، 14جدی) با بهادر امینیان، سفیر ایران در کابل دیدار و از بابت مسکن‌دادن به مهاجرین افغانستان و مهیا‌ کردن شرایط زندگی برای آنان قدردانی کرده است.

محب در این دیدار افزوده است که “دولت افغانستان به مردم، همسایگان و متحدین خویش اطمینان می‌دهد که از خاک افغانستان علیه هیچ کشور بیرونی استفاده نمی‌گردد و امید دارد که ایران به نقش مثبت و سازنده در افغانستان ادامه دهد.”

hamdullah mohib

مشاور امنیت ملی تأکید کرده که افغانستان توقع دارد که بحث‌های پیش‌آمده بین ایران و ایالات متحده آمریکا از طریق گفتگو و مذاکره حل گردد.

در این دیدار سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز حضور داشته است.

سفیر ایران نیز در این دیدار تاکید کرده که کشورش از نیت نیک افغانستان مطمین است.

این در حالی است که پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده قدس سپاه پاسداران ایران توسط امریکا در عراق، اوضاع در افغانستان و منطقه دگرگون است. افغانستان بارها تاکید کرده که اجازه استفاده از خاکش علیه همسایه ها را نخواهد داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان