جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

وزرات معادن و پترولیم برای دریافت کمک 10 میلیون یورویی اتحادیه اروپا آماده می شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت معادن و پترولیم می گویند که این وزرات توانسته است که با تکمیل سه “بنچمارک” از جمع چهار بنچمارک اتحادیه اروپا، شرایط لازم برای دریافت ۷.۵ میلیون یورو از کمک ۱۰ میلیون یورویی وعده داده شده این اتحادیه را نهایی سازد.

عنایت الله مومند، سرپرست این وزارت، امروز پنج شنبه(12جدی) در یک نشست خبری گفت: وزارت معادن توانسته است با تکمیل سه بنچمارک از جمع چهار بنچمارک اتحادیه اروپا و تکمیل بنچمارک چهارمی آن طی دو هفته آینده، برای دریافت کمک ده میلیون یورویی آماده شود.

مومند افزود که وزارت معادن و پترولیم، برای نخستین بار به گونه رسمی کار توزیع جواز پروسس مواد معدنی به سکتور خصوصی را آغاز کرده، و شرکت های خصوصی که در این راستا سرمایه گذاری کرده اند، می توانند جواز پروسس شان را دریافت کنند.

او اضافه کرد که در سال جاری ولایت های بامیان، کاپیسا، پنجشیر، قندهار ولوگر به سیستم دیجیتالی کادستر وصل شده اند، تا این ولایت ها افزون بر مدیریت سیستم قراردادها، در بخش دریافت معلومات سیستم عواید غیرمالیاتی نیز توانمند شوند.

Anayatullah Momand

سرپرست وزارت معادن ادامه داد که با استفاده از سیستم دیجیتالی کادستر تمام معلومات عواید، رویالتی، و تادیات؛ به آسانی از ولایت ها به مرکز انتقال می یابد و وزارت معادن و پترولیم می تواند به گونه شفاف از این روند نظارت کند.

مومند با اشاره به تصویب طرح مقرره معدن کاری در هفته گذشته از سوی کابینه گفت، در این مقرره روی بخش های تدارکات، مدیریت قراردادها، ثبت فعالیت های معدن کاری و امور مربوط به صحت روانی، محیط زیست، امنیت ساحات معدن و مشارکت جوامع محلی، تمرکز شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان