جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

فدراسیون باولینگ از فضیله حورزاد معذرت خواهی کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیته ملی المپیک اعلام کرده است که فدراسیون باولینگ ار فضیله حورزاد، یک بازیکن تیم ملی باولینگ معذرت خواهی و فیصله کرده است که عضویت اش در این تیم حفظ می شود.

کمیته ملی المپیک با نشر یک خبرنامه گفته است که در جلسه روز گذشته(سه شنبه، 10جدی) این کمیته، حفیظ الله ولی رحیمی، رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و رییس کمیته ملی المپیک، روبینا جلالی، معاون کمیته بانوان المپیک و نماینده مردم در پارلمان، با هیات رهبری فدراسیون باولینگ و فضیله حورزاد، عضو تیم ملی باولینگ دیدار و در مورد مشکلات پیش آمده در این فدراسیون گفتگو کردند.

sport

کمیته ملی المپیک افزوده است: “در این دیدار پس از استماع توضیحات ورزشکار، فدراسیون باولینگ از وی معذرت خواهی کرده و فیصله گردید که عضویت ایشان در تیم ملی باولینگ حفظ می باشد.”

به گفته او، حفظ حقوق ورزشکاران به خصوص بانوان ورزشکار، وظیفه تمام فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک افغانستان است.

از سویی رحیمی از همه‌ ورزشکاران خواسته است تا با رعایت تمامی اصول، وجایب شان را انجام داده و به تعهدات شان پایبند باشند.

این در حالی است که چندی قبل فدراسیون باولینگ افغانستان فضیله حورزاد را به اتهام بد حجابی، به مدت یک سال از عضویت این فدراسیون تعویق کرده بود که این موضوع با واکنش گسترده در فضای مجازی همراه شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان