تأیید طرح وزارت دفاع برای ایجاد شورای ملی زنان نظامی و شورای جهانی زنان نظامی

توسطروایت زنده

دی ۱۱, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

وزارت دفاع اعلان کرده است که طرح این وزارت برای ایجاد شورای ملی زنان نظامی و شورای جهانی زنان نظامی مورد تایید ریاست جمهوری و نهادهای بین المللی قرار گرفته است.

این وزارت امروز چهارشنبه(11جدی) با نشر یک اعلامیه گفته است که در اولین کنفرانس ملی زنان نظامی؛ صلح و امنیت در تاریخ 14 قوس، طرح ایجاد شورای ملی زنان نظامی و شورای جهانی زنان نظامی را پیشنهاد کرده بود که این طرح، اکنون مورد تائید ریاست جمهوری و نهادهای بین‌المللی قرار گرفته است.

mod

در بیانیه وزارت دفاع آمده است که اساس‌نامه‌ و طرزالعمل شورای ملی زنان نظامی، با حضور 20 زن نظامی از وزارت‌های دفاع ملی و امورداخله، ریاست امنیت ملی و نمایندگان دفتر بانوی‌ اول، شورای امنیت ملی، ‌وزارت‌های امورزنان و امورخارجه، حمایت قاطع ناتو و سفارتخانه‌ها قبلا مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش وزارت دفاع، قرار است در تاریخ هشت مارچ سال ۲۰۲۰، اعضای رهبری شورای ملی زنان نظامی افغان، طرح شورای جهانی زنان نظامی را رسما با ناتو در میان می گذارد و تا پایان سال ۲۰۲۰، با زنان نظامی چند کشوری که زنان در سطح رهبری وزارت های دفاع آن‌ها قرار دارند، پیمان خواهرخواندگی امضا خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *