جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

رییس جمهور غنی سفیر امریکا در کابل را مدال دولتی وزیر محمد اکبرخان داد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلان کرده است که رییس جمهور غنی، جان بس سفیر امریکا در کابل را مدال دولتی وزیر محمد اکبرخان داده است.

جان بس سفیر امریکا دوره ماموریت اش در افغانستان پایان یافته است شام روز گذشته (9جدی) دیدار تودیعی با رییس جمهور غنی داشته است.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که دراین دیدار رییس جمهور ضمن قدردانی از تلاش جان بس در جریان ماموریت اش در افغانستان بخاطر تحکیم و گسترش مناسبات همه جانبه و دوستانه میان افغانستان و ایالات متحدۀ امریکا، تامین صلح در کشور و منطقه و جلب کمک ها و همکاری های کشورش به افغانستان،مدال دولتی وزیر محمد اکبرخان را به او تفویض کرده است.

john bass

جان بس نیز در این دیدار موفقیت افغانستان را موفقیت امریکا خوانده بر ادامۀ تلاش ها بخاطر آیندۀ صلح آمیز در افغانستان تاکید کرده است.

جان بس در ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان سفیر امریکا در افغانستان گماشته شد و در جریان دو سال مأموریت‌اش درباره از مسایل افغانستان، جدایی از مسایل سیاسی از ازار و اذیت جنسی کودکان گرفته تا نبود برق در کابل به صورت صریح ابراز نظر می کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان