جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزارت دفاع: 109 هراس افکن در ۲۴ ساعت گذشته در 17 عملیات کشته شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع ملی می گوید که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ عملیات مشترک تهاجمی و پاکسازی را در ۱۲ ولایت راه اندازی کرده اند که در نتیجه، ۱۰۹ دهشت افکن کشته شده، ۴۵ تن زخمی و ۵ دهشت افکن دیگر دستگیر گردیده اند.

در یک خبرنامه وزارت دفاع که امروز سه شنبه(3 جدی) منتشر شده، آمده است که در نتیجه عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی در ولسوالی های دهراوود، خاص ارزگان و مرکز ولایت ارزگان، ۳۰ تن دهشت افکن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شده اند.

همچنین در این عملیات، یک موترسایکل، ۳ مخفی‌گاه، ۱۰ تونل و ۱۳۰۰ کیلوگرام مواد انفجاری طالبان از بین برده شده و ۲۳ حلقه ماین کشف و خنثی گردیده است.

از سوی دیگر، در نتیجه عملیات نیروهای کماندو در ولسوالی های چهاربولک و بلخ ولایت بلخ، ۲۲ دهشت افکن کشته و ۱۸ تن دیگر زخمی شده اند. در این عملیات، ۱۱ مخفیگاه طالبان نیز از بین برده شده است.

mod1

وزارت دفاع خاطرنشان کرده که در نتیجه حمله هوایی در ولسوالی های مارجه و نادعلی ولایت هلمند نیز ۱۸ دهشت افکن کشته و یک تن دیگر زخمی گردیده است.

بر اساس این خبرنامه، در نتیجه عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی در ولسوالی محمد آغه و مرکز ولایت لوگر، ۱۲ دهشت افکن کشته و یک انبار سلاح و مهمات طالبان از بین برده شده است.

از سوی دیگر، نیروهای هوایی مراکز و مخفی گاه های طالبان را در ولسوالی های نجراب ولایت کاپیسا، دهنه غوری ولایت بغلان، علیشنگ ولایت لغمان، کجران ولایت دایکندی و ولسوالی برمل ولایت پکتیکا هدف قرار داده اند.

وزارت دفاع افزوده که در نتیجه یک عملیات مشترک در ولسوالی وازه خواه ولایت پکتیا نیز ۵ دهشت افکن مربوط شبکه حقانی دستگیر و یک موتر، یک سایکل و مقداری سلاح و مهمات طالبان از بین برده شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان