جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

کمیسیون انتخابات: آرای حنیف اتمر قابل اعتبار نیست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون انتخابات اعلام کرده است که آرای حنیف اتمر مانند سایر کاندیدان انصراف داده شده از انتخابات ریاست جمهوری، قابل محاسبه و اعتبار نیست.

کمیسیون انتخابات امروز دوشنبه(2جدی) با نشر یک اعلامیه گفته است که محمد حنیف اتمر خود را در روند انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده و اسم اش نیز در برگه رای دهی با شماره 17 به چاپ رسیده بود.

اما این کمیسیون خاطرنشان کرده، به دلیل این که اتمر در جریان مبارزات انتخاباتی از کاندیداتوری انصراف داد و انصراف اش بعد از چاپ شدن اوراق رای دهی بود، آرایش مانند سایر کاندیدان منصرف شده قابل محاسبه و اعتبار نیست و جایگاه اش نزد کمیسیون مستقل انتخابات مانند سایر کاندیدان منصرف شده است.

elections 2

این اظهارات کمیسیون مستقل انتخابات در حالی مطرح شده است که علی رغم حذف نام سایر کاندیدان انصراف داده از انتخابات، نام حنیف اتمر همچنان در اعلان نتایج ابتدایی در میان کاندیدان قرار دارد.

حنیف اتمر پس از آن از کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری کنار رفت که او با چاپ عکس عطامحمد نور، رییس اجرایی حزب جمعیت در کنار عکس خود به عنوان “صدراعظم” آینده مخالفت کرده و این باعث شد تیم انتخاباتی او از هم بپاشد.

حنیف اتمر، روز سه شنبه (۲ میزان) با نشر اعلامیه‌ای گفته بود: “می‌خواهم تصمیم خود را مبنی بر عدم اشتراک در رقابت‌های انتخابات به تاریخ ششم میزان ۱۳۹۸ خورشیدی، با حفظ حق خود به حیث کاندید، در صورتی‌ که انتخابات به تعویق بیافتد، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز خود برسانم… که در انتخابات پیشرو موقف بی‌طرفی را اختیار کرده و از هیچ کاندید مشخصی حمایت نمی نمایم.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان