جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

تکمیلی/ «خالد دندان»؛ سرگروه یک شبکه جنایت‌کار در کابل کشته شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پولیس کابل می گویند که خالد مشهور به “خالد دندان”، سرگروه یک شبکه جنایت‌کار با یک همکارش در کابل کشته و دو تن دیگر از اعضای این شبکه زخمی بازداشت شدند.

فردوس فرامرز، سخنگوی فرماندهی پولیس کابل امروز شنبه(30قوس) با تأیید این رویداد به خبرنامه گفت: “خالد مشهور به خالد دندان، سرگروه یک شبکه جرمی با یک تن از همکارانش توسط پولیس کشته و دو تن دیگر از افرادش زخمی بازداشت شده اند”.

فرامرز افزود، این افراد زمانی کشته و بازداشت شدند که حین سرقت یک واسطه شخصی نوع فرونر از ساحه خیرخانه شهر کابل، مورد تعقیب پولیس قرار گرفته و بر پولیس تیراندازی می کنند.

khalid dandan

به گفته وی، در تیراندازی این شبکه جنایت‌کار یک تن از نیروهای پولیس نیز زخمی شده است.

سخنگوی فرماندهی پولیس کابل خاطرنشان کرد که این شبکه جنایت‌کار در نواحی مختلف شهر کابل دست به سرقت های مسلحانه، چپاول‌گری، ربایش و رهزنی می زد.

این در حالی است که پیش از این، نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله اعلام کرده بود: “یک تن از مجرمین سازمان‌یافته و سرگروه یکی از شبکه های جرمی شهر کابل با یک تن ازهمکاران آن توسط پولیس کابل کشته شد.”

وی در مورد چگونگی کشته شدن و محل این رویداد جزییات بیشتری نداده، اما گفته بود که جزییات آن به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان