جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

محب: بعضی از کشورها تروریزم را برای منافع خود به کار می‌برند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور کشور که به تهران سفر کرده، در دیدار با همتای روسی خود گفته است که رقابت‌ها در منطقه زمینه توسعه تروریزم را فراهم کرده و بعضی از کشورها، تروریزم را برای منافع خویش به کار می‌برند.

دفتر شورای امنیت ملی امروز چهارشنبه(27قوس) با نشر یک خبرنامه گفته است که حمدالله محب در حاشیه نشست گفتگوهای امنیتی منطقه‌ای در تهران، با پاتروشف، مشاور امنیت ملی روسیه دیدار و روی اهمیت نشست تهران و به میان آوردن هماهنگی در راه مبارزه علیه تروریزم گفت‌گو کرده است.

مشاور امنیت ملی در این دیدار گفته است که افغانستان نسبت به هر کشوری دیگر از ناحیه تروریزم آسیب دیده و درد این آسیب را نسبت به هر کسی دیگر می‌تواند درک کند.

moheb 1

محب تاکید کرده که نیاز است تا کشورهای منطقه و جامعه بین المللی در امر مبارزه با تروریزم هماهنگ بوده و طوری عمل نمایند که گروه‌های تروریستی تضعیف شده، از بین بروند.

وی بدون این‌که از کشور خاصی نام ببرد، گفته است: “متاسفانه یک‌سری رقابت‌ها در منطقه زمینه توسعه مشکلات را فراهم نموده و بعضی از کشورها تروریزم را برای منافع خویش به کار می‌برند.”

در این دیدار، مشاور امنیت ملی روسیه نیز از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان که اقدامات خوبی در برابر تروریزم انجام داده‌اند، ستایش کرده است.

حمدالله محب که برای اشتراک در دومین نشست گفتگوهای امنیتی منطقه‌ای در تهران به سر می برد، در حاشیه این کنفرانس، با همتایان چینی و تاجیکستانی خود نیز به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان