جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

خلیلزاد: امیدوارم دور تازه مذاکرات به شروع مذاکرات بین‌الافغانی منجر شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان در دیدار با اعضای رهبری تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی ابراز امیدواری کرده است که دور تازه مذاکرات صلح با طالبان به شروع مذاکرات بین‌الافغانی منجر شود.

در یک خبرنامه ریاست اجرایی حکومت در این مورد آمده است که عبدالله عبدالله و رهبری تیم ثبات و همگرایی امروز چهارشنبه(27 قوس) با زلمی خلیلزاد دیدار کرده اند.

در این دیدار، خلیلزاد درباره آخرین دور مذاکرات صلح در دوحه و سفرش به اسلام‌آباد به رییس اجرایی حکومت کشور و شورای رهبری تیم ثبات و همگرایی معلومات داد و ابراز امیدواری کرد که دور تازه مذاکرات او با طالبان، به کاهش خشونت‌ها و شروع مذاکرات بین‌الافغانی منجر شود.

khalilzad1

رییس اجرایی حکومت در این دیدار صلح را اولویت و خواست اصلی اکثریت مردم افغانستان خوانده، ابراز امیدواری کرده مذاکرات جاری به پایان خشونت و جنگ منتهی شود.

در این دیدار، اعضای رهبری تیم ثبات و همگرایی نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای‌شان را در پیوند به مذاکرات جاری صلح با نماینده ویژه امریکا در میان گذاشته و بر اصل کاهش خشونت و رفتن به سوی آتش بس برای دست‌يافتن به صلح پایدار تاکید کردند.

زلمی خلیلزاد پس از دیدار با مقامات پاکستانی در اسلام‌آباد در مورد روند صلح افغانستان، به کابل آمده و با رییس‌جمهور و رییس اجرایی حکومت در مورد روند صلح گفتگو کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان