جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

عملیات بازداشت نظام الدین قیصاری در بلخ همچنان ادامه دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی می گویند، عملیات بازداشت نظام الدین قیصاری در بلخ همچنان ادامه دارد و در جریان درگیری دو پولیس زخمی شده اند.

عادل شاه عادل، سخنگوی فرماندهی پولیس بلخ به خبرنامه گفت: “پس از آن‌که شکایت های مردم علیه نظام الدین قیصاری افزایش یافته است، نیروهای پولیس در هماهنگی نیروهای ارتش و امنیت ملی و حکم محکمه، نیمه‌های شنبه‌شب اقدام به بازداشت و تلاشی خانه نظام الدین قیصاری کردند”.

عادل افزود، پس از این اقدام  نیروهای امنیتی افراد وابسته به او بر نیروهای امنیتی شلیک کرده و درگیری در اطراف خانه نظام‌الدین قیصاری در منطقه عزیزآباد، از مربوطات ناحیه پنجم شهر مزارشریف تا کنون به صورت پراکنده جریان دارد.

qaisari

سخنگوی فرماندهی پولیس بلخ تاکید کرد، افرادی که به دور نظام الدین قیصاری جمع شده، همه مجرمان متکرر، دزد و قاتل اند و نیروهای ملی دفاعی و امنیتی مستقر در بلخ مصمم اند تا حکم قانون را عملی نموده، قیصاری و افرادش را به زودترین وقت بازداشت کنند.

این در حالی است که پیش از این مروه امینی، معاون سخنگوی وزارت داخله به خبرنامه گفته بود که بر مبنای شکایات رسیده به وزارت داخله، نظام الدین قیصاری به آزار و اذیت مردم، قلدری و در کنار آن داشتن افراد مسلح غیرمسوول متهم است و وزارت داخله در حال بررسی شکایت های رسیده از سوی مردم می باشد.

نظام الدین قیصاری، فرمانده نیروهای محلی 11 سرطان سال گذشته پس از مشاجره و درگیری مسلحانه در فاریاب بازداشت و به کابل انتقال داده شد و پس از حدود شش ماه بازداشت، به تاریخ هشت ماه جدی سال گذشته آزاد گردید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان