جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله از مردم خواست اجازه بازشماری آرا در 7 ولایت باقی مانده را بدهند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی از مردم خواست اجازه بازشماری آرا در هفت ولایت باقی مانده را بدهند.

عبدالله عبدالله شب گذشته(23قوس) در یک نشست خبری گفت: “امروز مشکل میان تقلب و شفافیت است؛ یک طرف بیش از 700 هزار رای تقلب کرده و کمیسیون انتخابات نیز به وظایف  قانونی خود عمل نکرده و تیم های انتخاباتی را قناعت نداده است”.

او افزود: “مردمی که در 7 ولایت جلو بازشماری آرای تقلبی را گرفته اند، روز یک شنبه اجازه دهند که این روند آغاز شود تا دیگر برای کسی بهانه نماند.”

abdullah

وی خاطرنشان کرد، اجازه روند بازشماری به این معنی نیست که ما آرای غیر بایومتریک را پذیرفته ایم و این برای نشان دادن حسن نیت است.

رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تاکید کرد: “هیچ نتیجه قسمی، ابتدایی و نهایی که پر تقلب باشد را نمی پذیریم و کسی خواب 2014 را نبیند و فکر نکند که کاروان تقلب اش از پل دیگری عبور می کند.”

او هشدار داد که به حکومت برآمده از تقلب اجازه تشکیل نخواهد داد و با تکیه بر آن‌چه او موضع برحق دسته انتخاباتی‌اش خواند، گفت که استفاده از هراقدام قانونی و مشروع را برای خود محفوظ می‌داند.

این تصمیم عبدالله عبدالله پس از آن گرفته شده است که روز گذشته کمیسیون شکایات انتخاباتی جلسه مشترکی با کمیسیون انتخابات، احزاب سیاسی و دسته های انتخاباتی برگزار کرده بود. این جلسه با تنش لفظی میان نمایندگان دسته انتخاباتی دولت ساز و ثبات و همگرایی و همچنان تنش لفظی میان نماینده دسته عدالت و امنیت با رییس کمیسیون انتخابات پایان یافت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان