جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای نامزدان ریاست جمهوری: اعلان نتایج تقلبی انتخابات، اشتباه بزرگ و بحران آفرین است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید که هر نوع اعلامیه این کمیسیون از نتایج تقلبی انتخابات، اشتباه بزرگ و به شدت بحران آفرین می‌باشد که مسوولیت آن مستقیما به خود کمیسیون بر می‌گردد.

شورای نامزدان ریاست جمهوری امروز چهارشنبه(20قوس)، در یک اعلامیه مطبوعاتی گفته است: “چنان که دیده شد، نشست فرمایشی کمیسیون انتخابات طبق موضع گیری اصولی شورای نامزدان ریاست جمهوری، سمبولیک، عوام فریبانه، غیرمؤثر و فاقد معیارهای انتخاباتی ثابت گردید و به همین ملحوظ اشتراک در جلسه را طی اعلامیه، یک روز قبل آن رد نمودیم”.

election

شورای نامزدان ریاست جمهوری افزوده است که در نشست دیکته شده کمیسیون انتخابات، فقدان پاسخ های قناعت بخش، عدم‌ اعتماد دسته های انتخاباتی که اکثریت مطلق اشتراک نکردند، موقف تیم حاکم دولت ساز که هیچ گونه شکایتی از تقلبات نداشت و سرانجام عکس العمل یگانه دسته انتخاباتی حاضر، که جلسه را به عنوان اعتراض ترک ‌گفت، از جمله مواردی است که یک بار دیگر از تلاش های ناکام کمیسیون برای پوشش غلط کاری های شان پرده برمی‌دارد.

بر اساس این اعلامیه، شورای نامزدان ریاست جمهوری بر این باور است که مهار بحران انتخاباتی با نمایش دادن‌ها و بازی با افکار عمومی حاصل نمی‌شود. نه تنها سوءمدیریت کمیسیون انتخابات در شمارش فنی آرا باعث بحران انتخاباتی موجود گردید، بلکه موضع گیری های اخیر تبلیغاتی کمیسیون، این روند ملی را به شدت سیاست زده و از مسیر اصلی اش منحرف نموده است. شورای نامزدان برای عبور از انسداد روند انتخابات طرح “حکومت مشارکت ملی انتخابات محور” و پیشنهاد “دیالوگ” میان تکت‌های انتخاباتی، طرف‌های سیاسی و نخبگان کشور را ارایه نموده است.

در ادامه این اعلامیه نیز آمده است: “کمیسیون، اشتباه تاریخی کمیسیون قبلی را که با همین روش غلط، امروز در زندان به سر می برند تکرار نکند. هر نوع اعلامیه کمیسیون از نتایج تقلبی انتخابات، اشتباه بزرگ و به شدت بحران آفرین می باشد که مسوولیت آن مستقیم به خود کمیسیون بر میگردد. در صورتی‌که هشدارهای شورای نامزدان جدی گرفته نشوند و کمیسیون تصامیم عجولانه اتخاذ نماید، شورای نامزدان ریاست جمهوری نتایج تقلبی انتخابات را نامشروع خوانده، همزمان با آن اقدامات بازدارنده را روی دست می‌گیرد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان