جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

جاپان پروژه های ناتمام ناکامورا را تکمیل می کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

میتسو جی سوزوکا، سفیر جاپان در کابل می گوید که کشورش تلاش می کند پروژه های ناتمام ناکامورا را تکمیل کند.

دفتر شورای امنیت ملی در یک‌ خبرنامه گفته است که سفیر جاپان این اظهارات را در دیدار با حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس جمهور افغانستان بیان کرده است.

این دیدار روز گذشته(سه‌شنبه، 19قوس) صورت گرفته و مشاور امنیت ملی رییس جمهور ترور داکتر ناکامورا را ضایعه بزرگی برای مردم و حکومت افغانستان خوانده است.

محب تاکید کرده که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به زودی عاملین اصلی قتل داکتر ناکامورا را شناسایی و به نهادهای عدلی و قضایی معرفی خواهند کرد.

japan

به گفته وی، نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان مسوولیت تأمین امنیت همه شهروندان خارجی و دیپلومات‌ها را دارند و آن‌ها تلاش می‌کنند تا بیش از هر زمان دیگر در این راستا توجه کنند.

از سویی هم سفیر جاپان تاکید کرده که کشورش تلاش می کند تا پروژه‌های کامل نشده داکتر ناکامورا را تکمیل کند.

داکتر تتسو ناکامورا، رئیس موسسه «PMS» صبح روز چهارشنبه(۱۳ قوس) در حمله مردان مسلح بر موتر حامل اش در ناحیه اول شهر جلال آباد زخمی شد، و پس از آن در اثر زخم های شدید جان داد.

در این رویداد 5 همکار افغانستانی ناکامورا نیز کشته شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان