جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

عبدالله: محو خشونت علیه زنان نیازمند تلاش‌های دوامدار است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت می گوید، تلاش‌ها برای پایان خشونت علیه زنان نباید به برنامه های چند روزه خلاصه شود، بلکه پایان خشونت نیازمند تلاش‌های پی‌گیر و دوامدار است.

عبدالله عبدالله امروز سه‌شنبه(19قوس) در برنامه اختتامیه کمپاین 16 روزه محو خشونت علیه زنان گفت: “از آن جایی که خشونت در برابر زنان خلاف موازین اسلامی و انسانی است، با عاملان آن باید برخورد جدی صورت گیرد.”

او افزود، هرنوع برخورد خشونت‌آمیز محکوم است و سلامت جامعه به سلامت زنان بستگی دارد.

abdullah abdullah

عبدالله ادامه داد: “برای دستیابی به توسعه پایدار باید به خشونت علیه زنان نقطه پایان بگذاریم و در افغانستان هنوز هم نمونه‌های تکان دهنده خشونت در برابر زنان وجود دارد، اما در نتیجه تلاش نهادهای مختلف و همکاری علمای دین، این آمار نسبت به سال های گذشته کاهش قابل توجه داشته است”.

او در بخش دیگری از سخنان اش گزارش سوءاستفاده جنسی از کودکان در لوگر را تکان دهنده خواند و گفت، باید این موضوع از مراجع عدلی و قضایی مورد پیگیری قرار گیرد.

او تاکید کرد: “وقتی به ارقام می بینیم، ارقامی ارایه می شود که افزایش خشونت را نشان می دهد. این ارقام به دلیل آگاهی مردم بالا می رود. در گذشته آگاهی وجود نداشته و خشونت علیه زن یک بخش قبول شده بود، به همین دلیل در آن زمان ارقام کم بود.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان