جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ائتلاف تیم های انتخاباتی دولت ساز و تدبیر و توسعه؛ نتایج انتخابات هرچه سریع اعلان شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تیم‌های انتخاباتی دولت ساز به ریاست رییس جمهور غنی و تدبیر و توسعه به ریاست فرامرز تمنا، ضمن ایجاد یک ائتلاف، با نشر یک اعلامیه مشترک از کمیسیون انتخابات خواسته اند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری را هرچه زودتر اعلان کند.

دسته های انتخاباتی دولت ساز و تدبیر و توسعه امروز یک‎شنبه(17قوس) با نشر یک اعلامیه مشترک گفته اند که در روند پیشرفت و توسعه افغانستان، باید همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی نقش خویش را ایفا کرده و هیچ عزم و اراده‌ای برای توسعه کشور نادیده گرفته نشود.

این دو دسته انتخاباتی در اعلامیه خود افزوده اند که برای تشریک مساعی در جهت توسعه و آبادانی افغانستان برای نیل به اهداف شان، تصمیم به همکاری و ائتلاف با یکدیگر گرفته‌اند.

Ashraf ghani

در اعلامیه این دو دسته انتخاباتی از تمام دست اندرکاران انتخاباتی خواسته شده که به روند و فیصله‌های قانونی احترام گذاشته و اصول و لوایح انتخاباتی را رعایت کنند.

این دو دسته انتخاباتی تاکید کرده اند که اعلام نتایج انتخابات مطابق تقویم از قبل تعیین شده صورت نگرفته و تاخیر در اعلان نتایج و همچنان ایجاد هر نوع بحران به زیان کشور تمام شده و آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی آن را شهروندان متحمل می‌شوند.

دسته انتخاباتی دولت ساز و تدبیر و توسعه از کمیسیون مستقل انتخابات خواسته اند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری را در روشنایی قوانین هرچه زودتر اعلام کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان