جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

مسوولین ارشد نهادهای عدلی و قضایی خواهان تامین امنیت قضات و دادستان ها شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می گوید سران نهادهای عدلی و قضایی در دیدار با رییس جمهور غنی خواهان تامین امنیت قضات، دادستان ها و تاسیسات نهادهای عدلی و قضایی شدند.

ارگ ریاست جمهوری با نشر یک خبرنامه گفته است که رییس جمهور شام روز گذشته(دوشنبه، 11 قوس) با سید یوسف حلیم، قاضی القضات و رییس دادگاه عالی و فرید حمیدی دادستان کل کشور دیدار کرده است.

در این خبرنامه آمده است که در این دیدار حمدالله محب، مشاور امنیت ملی و مسوولین ارگان های امنیتی نیز حضور داشته و سید یوسف حلیم و فرید حمیدی پیشنهادات شان را در خصوص تامین امنیت قضات، دادستان ها و تاسیسات نهادهای عدلی و قضایی ارایه کردند.

ghani

این مسوولین عدلی و قضایی کشور تاکید کرده اند که باید به قطعه امنیت قضات توجه بیشتری صورت گیرد.

 رییس جمهور در این دیدار گفته است که “دشمنان مخالف حاکمیت قانون در کشور اند و همیشه می خواهند تا به نهادهای عدلی و قضایی آسیب برسانند.”

در این دیدار، مشاور امنیت ملی رییس جمهور نیز خاطرنشان کرده است که نهادهای امنیتی روی یک طرح منظم به خاطر تامین امنیت قضات، دادستان ها و تاسیسات مربوط به نهادهای عدلی و قضایی کار خواهند کرد.

این در حالی است که از حدود یک ماه به این‌سو، به ‌ویژه در هفته‌های اخیر، ترور دادستانان و کارمندان نهادهای عدلی و قضایی کشور به ‌گونه ‌‌بی ‌پیشینه‌ای افزایش یافته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان