غنی: تاسیسات، تجهیزات و وسایط نظامی در سطح ولسوالی‌ها ارزیابی شود

توسطروایت زنده

آذر ۱۱, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

رییس جمهور غنی می گوید که یک ارزیابی همه‌جانبه از تأسیسات، تجهیزات و وسایط نظامی در سطح ولسوالی‌ها انجام شود تا بر اساس این ارزیابی، کمبودی‌ها و نیازمندی‌ها روشن گردد و روی یک طرح به خاطر رفع نیازمندی‌ها کار شود.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که رییس جمهور غنی امروز دوشنبه(11قوس) در نشستی با معینان وزارت های دفاع ملی و امورداخله، پلان همه جانبه مدیریت مالی نهادهای امنیتی را به منظور صرفه‌جویی در مصارف و جلوگیری از ضیاع منابع، مورد بررسی قرار داده است.

اشرف غنی در این نشست گفته است که صرفه‌جویی‌های چشم‌گیری در مصارف نهادهای امنیتی و دفاعی به خصوص در بخش تیل، اعاشه، تجهیزات غیرضروری و قراردادها، صورت گرفته و باید مصارف بودجه در نهادهای امنیتی با ضریب افزایش موثریت انجام شود و نیاز است تا یک سیستم مالی استاندارد ترتیب گردد.

ghani

او افزوده است که پلان بودجه در نهادهای امنیتی و دفاعی و همچنان پلان صرفه‌جویی در این نهادها بر اساس اهداف ترتیب گردد تا مؤثریت در مصرف بودجه به میان آید و نیز با فساد مبارزه جدی شود.

رییس جمهور تاکید کرده که به جلوگیری از ضایع شدن منابع امنیتی و نظامی در سطح ولسوالی ها تمرکز بیشتری صورت گیرد.

غنی در این نشست هدایت داده است تا روی تشکیلات نهادهای دفاعی و امنیتی تجدید نظر شود تا از تورم تشکیلاتی جلوگیری صورت گیرد.

رییس جمهور در حالی از بررسی تاسیسات، تجهیزات و وسایط نظامی در سطح ولسوالی‌ها سخن گفته است که بیشترین تلفات به نیروهای امنیتی در ولسوالی ها وارد می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *