جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

راهپیمایی هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در بغلان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در بغلان در واکنش به روند بازشماری آرا دست به اعتراض زده اند.

اسدالله شهباز،  عضو شورای ولایتی بغلان در این مورد به خبرنامه گفت، شماری از شهروندان این ولایت در حمایت از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی دست به تظاهرات زده اند.

این معترضین شمارش آرای بدون بایومتریک را مرگ دموکراسی خوانده و خواهان توقف آن هستند.

baghlan

شهباز افزود، روز گذشته نیز شماری از هواداران دسته انتخاباتی دولت ساز به حمایت از روند بازشماری آرا و آغاز روند بازشماری در ولایت بغلان دست به تظاهرات زده بودند.

این در حالی است که هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی روز جمعه در کابل نیز دست به راهپیمایی زده و خواهان ابطال 300 هزار رایی که به گفته آنان تقلبی است، شده بودند.

اما کمیسیون انتخابات روز گذشته در واکنش به این راهپیمایی ها گفت که بدون بررسی نمی تواند آرای انتخابات ریاست جمهوری را باطل کند، اما این اطمینان را می دهد که هیچ رای غیربایومتریکی مدار اعتبار نخواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان