جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دفع حمله‌ طالبان بر شاهراه قندز – تخار/ ۳۰ شورشی طالب کشته و زخمی شده اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های ارتش در شمال شرق کشور می‌گویند که در یک درگیری سنگین نیروهای امنیتی در ولایت قندز، حمله طالبان بر پاسگاه امنیتی در شاهراه قندز – تخار دفع شده است.

عبدالهادی جمال، سخنگوی قول اردوی 2017 پامیر امروز یک‍‌شنبه(10قوس) با تایید این حمله به خبرنامه گفت: “حوالی ساعت 9 شب گذشته گروه طالبان در مسیر شاهراه قندز- تخار بالای پاسگاه های نیروهای امنیتی حمله تهاجمی داشتند”.

mod 1

جمال افزود، این حمله طالبان با رسیدن نیروهای کمکی و قوایی هوایی دفع شده و ارقام دقیقی از تلفات گروه طالبان در دسترس نیست، اما بر اساس معلومات ابتدایی، نزدیک به 20 شورشی طالب کشته و 10 تن دیگر آنان زخمی شده اند.

سخنگوی قول اردوی 2017 پامیر تاکید کرد، در این درگیری به نیروهای امنیتی نیز تلفاتی وارد شده است که ارقام دقیق آن تاکنون مشخص نیست.

در همین حال شماری از رسانه ها به نقل از منابع امنیتی گزارش داده اند که 9 نیروی امنیتی در این حمله طالبان کشته و 5 تن دیگر آنان زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان