جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وحید عمر: آزار کودکان غیرقابل انکار است/ گزارش نشر شده از لوگر غیر حرفه ای بود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مشاور رییس جمهور در روابط عامه و امور استراتژیک می گوید که آزا و اذیت کودکان و زن ها در افغانستان یک پدیده غیرقابل انکار است، اما گزارش نشر شده از ولایت لوگر غیرحرفه ای بوده است.

وحید عمر امروز پنجشنبه(7قوس) در یک نشست خبری گفت: “اگر در تمام ولایت افغانستان 10 شاگرد هم مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته باشند، این یک مشکل است و ما متعهدیم به آن رسیدگی کنیم.”

اما او افزود: “گزارشی که یک هفته قبل ارایه شد، نواقص خود را داشت؛ گزارشی با چنین دریافت تکان دهنده، متود بهتر می خواست تا قبل از شریک آن با مردم، این دریافت ها بهتر ترتیب می شد”.

wahid omar

عمر در مورد بازداشت دوفعال مدنی ولایت لوگر در پیوند به این گزارش از سوی امنیت ملی خاطرنشان کرد: “تقاضای این شده بود که این دو تن در فضای امن برده شوند، اما آن برخورد که با دو تن از فعالان مدنی صورت گرفته بود،  دوباره اصلاح شد”.

مشاور رییس جمهور در روابط عامه و امور استراتژیک در مورد روند صلح بیان داشت: “وقتی‌ ما به ترکیب هیات گفتگوکننده‌ طالبان اعتراض نمی‌کنیم، گروه طالبان هم نباید به چگونگی ترکیب هیات ما اعتراض کنند.”

عمر در مورد گزارش حقوق بشر از افزایش خشونت علیه زنان نیز تاکید کرد که خشونت علیه زنان امسال افزایش نیافته، بلکه میزان گزارش دهی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وحید عمر در حالی از اصلاح برخورد امنیت ملی با فعالین مدنی سخن می گوید که بازداشت دو فعال مدنی با واکنش گسترده مدافعان حقوق بشری و سفارت های کشورهای خارجی در افغانستان همراه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان