جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله: نتیجه کار کمیسیون انتخابات مشروعیت ندارد!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله، رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که کمیسیون انتخابات به دستور یک تیم انتخاباتی عمل می‌کند، استقلال‌شان زیر سوال رفته و نتیجه کارشان مشروعیت ندارد.

عبدالله امروز چهارشنبه(6قوس) در صفحه رسمی فیس بوک اش هشدار داده است که اگر کمیسیون انتخابات به مسیر قانونی برنگردد، مسوولیت عواقب کار به دوش این کمیسیون و آنانی خواهد بود که این نهاد را به مسیر خلاف قانون ترغیب کردند.

عبدالله تاکید کرده که از هر وسیله قانونی، مشروع و صلح‌آمیز، برای جلوگیری از روی کار آمدن حکومت تقلبی استفاده می‌کند و باور دارد که هیچ چیزی نمی تواند جلو خواست مشروع مردم را بگیرد.

abdullah

رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خاطرنشان کرده که از کمیسیون انتخابات هیچ خواست غیرقانونی و خلاف طرزالعمل‌ها و لوایح ندارد و می خواهد به خواست‌های قانونی مردم جواب مثبت داده شود.

او اضافه کرده است: “در سال 2014 عده‌ای با تقلب و تحت هر شرایطی آمدند و بر زندگی مردم حاکم شدند؛ آنان به این فکر نباشند که 2014 بار دیگر تکرار می‌شود.”

عبدالله همچنان هشدار داده است: “برای‌ تیم متقلب ثابت شده که پایگاهی در میان مردم ندارد. در جریان انتخابات پول های هنگفت مصرف کردند، تطمیع کردند، تهدید کردند و از هر وسیله کار گرفتند، اما نتیجه انتخابات واضح بود، خواب 2014 را نبینید! مردم افغانستان نه به من و نه به رهبری تیم ثبات و هم‌گرایی این اجازه را نداده‌اند که بار دیگر در مسیر 2014 برویم.”

این اظهارات عبدالله در حالی مطرح شده است که علی رغم مخالفت های این دسته انتخاباتی با بازشماری آرا، کمیسیون انتخابات به روند بازشماری آرا ادامه داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان