جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عبدالله: حکومت برای خشونت زدایی از زنان متعهد است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت می گوید که خشونت به هر شکل و هر نوعی که باشد، قابل پذیرش نیست و در راستای خشونت زدایی از زنان متعهد هستند.

عبدالله امروز دوشنبه(4قوس) در مراسم گرامی داشت روز جهانی محو خشونت علیه زنان گفت: حکومت افغاستان بیش از پیش در راستای دسترسی زنان به عدالت، مشارکت سیاسی، حضور معنادار آنان در برنامه‌های ملی و به خصوص روند صلح متعهد است.

او افزود، مهم ترین مسئله نبود صلح و تداوم جنگ است؛ پدیده‌یی که تاثیرات ناگواری بر همه مردم افغانستان و به خصوص زنان دارد.

abdullah 1

رییس اجرایی حکومت فقر، بی سوادی و نبود آموزش کافی و عدم آگاهی عامه را عوامل اصلی اعمال خشونت دانسته و تاکید کرد که با وجود چالش‌های بی شمار زنان در این دو دهه با تلاش‌های فراوان ایستادگی کردند و توانایی شان را ثابت ساختند که می‌توانند و این قابل قدر است.

عبدالله خاطرنشان کرد که توسعه پایدار بدون مشارکت زنان امکان پذیر نیست و حکومت متعهد به زمینه‌سازی حضور و مشارکت فعال و گسترده زنان در عرصه های مختلف در کشور است.

عبدالله در حالی تعهد حکومت به خشونت زدایی به خصوص علیه زنان را بیان می‌کند که کمیسیون مستقل حقوق بشر با نشر گزارشی تازه، از افزایش 8.2 درصدی خشونت علیه زنان در هفت ماه گذشته خبر داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان