جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تاکید غنی بر سرمایه گذاری فرهنگی برای رشد زبان پشتو در ننگرهار

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی می گوید با سرمایه گذاری فرهنگی در ننگرهار، برای رشد زبان پشتو و رشد فکری نسل جوان کار خواهد کرد.

آقای غنی که روز گذشته سه‌شنبه (28عقرب) به ننگرهار رفته بود در نشستی با بزرگان و نمایندگان اقشار مختلف این ولایت از تلاش و فداکاری مردم در سرکوب داعش ستایش کرده است.

رییس جمهور گفته است که با زنان و کودکان داعشیان که به دولت تسلیم شده اند در مطابقت با عنعنۀ افغانی و اسلامی برخورد خواهد شد.

ghani

او والی ننگرهار را موظف کرده است که بخاطر توجه بهتر به زنان و کودکان داعشیان ترتیبات مناسب را در نظر گیرد.

غنی افزوده است که در راستای سرکوب طالبان و سایر گروه های تروریستی در ولایت ننگرهار امکانات و مهمات فراهم خواهد شد و نیز خیزیش های مردمی این ولایت در اردوی محلی تنظیم می شود.

رییس جمهور به مردم ننگرهار وعده داده است که ولسوالی های شیرزاد و حصارک نیز مانند سایر ولسوالی ها و مناطق ننگرهار از وجود طالبان و تروریستان پاکسازی می شود.

این در حالی است که وزارت دفاع چندی قبل اعلان کرده بود که عملیات های شان علیه داعش در ننگرهار را سرعت بخشیده اند و در مدت یک هفته بیش از 600 داعشی بشمول اعضای خانواده های شان به دولت تسلیم شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان