جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رییس جمهور غنی به ننگرهار رفت!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلان کرده است که رییس جمهورغنی در راس هیات بلند پایه دولتی به ولایت ننگرهار رفته است.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که اقای غنی صبح امروز سه‌شنبه (28عقرب) در راس یک هیات عالی رتبۀ دولتی به منظور بررسی وضعیت عمومی ولایت ننگرهار به شهر جلال اباد مرکز ان ولایت رسیده است.

ghani

ارگ افزوده است که رییس‌جمهور در جریان این سفرش با مسوولین ملکی، نظامی و بزرگان و متنفذین آن ولایت دیدارهای جداگانه خواهد داشت.

در همین حال دفتر رسانه‌های والی ننگرهار گفته است که رییس جمهور غنی، صبح امروز به ننگرهار رسید و قرار است با والی، مسوولان ارگان‌های نظامی، نیروهای خیزش‌های مردمی و بزرگان آن ولایت دیدارهای جداگانه داشته باشد.

دفتر والی ننگرهار افزوده است که اقای غنی قرار است به خاطر شکست داعش، از نیروهای امنیتی و خیزش‌های مردمی آن ولایت نیز قدردانی کند.

به گفته دفتر والی ننگرهار در این سفر، بشمول مشاور شورای امنیت، رییس مجلس سنا، شماری از نمایندگان آن ولایت در مجلس و اعضای کابینه آقای غنی را همراهی می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان