سردخانه‌ی 500 تنی هرات به بهره‌برداری رسید

توسطروایت زنده

آبان ۲۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

وزارت زراعت اعلان کرده است که نصیراحمد درانی وزیر وزارت زراعت، در سفرش به ولایت هرات، یک سردخانه‌ی معیاری با ظرفیت نگهداری 500 تن محصول زراعتی را در این ولایت مورد بهره‌برداری قرار داد.

وزارت زراعت امروز دوشنبه (27عقرب) گفته است که  این سردخانه را وزارت زراعت با همکاری مؤسسه‌ی باغداری، تجارتی و بازاریابی زراعتی «CHAMP» و اداره‌ی انکشاف بین‌المللی ایالات متحده‌ی امریکا «USAID» برای یکی از سرمایه‌گذاران داخلی ساخته است.

12

نصیراحمد درانی وزیر زراعت در مراسم آغاز بهره‌برداری این سردخانه از همه تجار کشور خواست در پروسه‌های ملی سهم بگیرند و نه تنها برای خود بلکه برای همه‌ی مردم کشورکارهای اساسی کنند.

به گفته وزارت زراعت، این سردخانه به ارزش 300 هزار دالر امریکایی ساخته شده که 50 درصد هزینه ساخت ان توسط شرکت سرمایه‌گذار و50 درصد دیگر ان از سوی وزارت پرداخته شده است.

این وزارت در ادامه خاطر نشان کرده که کارهای ابتدایی ساخت 12 سردخانه 500 تنی در شماری از ولایت‌های دیگر نیز توسط وزارت زراعت، آبیاری و مالداری نهایی شده و قرار است که اداره‌ی عملیاتی ریاست جمهوری روند عملی کردن ساخت آن‌ها را به زودی آغاز کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *