جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

کارمندان متخلف کمیسیون انتخابات به کمیسیون شکایات انتخاباتی معرفی می شوند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل انتخابات دبیرخانه این کمیسیون را موظف کرده تا فهرست کارمندان متخلف این کمیسیون را به کمیسیون شکایات انتخاباتی معرفی کند.

کمیسیون مستقل انتخابات امروز شنبه(25عقرب) در فیصله نامه شماره 107 خود، دبیرخانه این کمیسیون را موظف کرده است که فهرست تمام کارکنان انتخاباتی را که در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تخطی و تخلف کرده اند، تا روز سه شنبه(28 میزان) به کمیسیون شکایات انتخاباتی معرفی کند.

در این فیصله نامه آمده است، افرادی که به اتهام تخطی و تخلف به کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی معرفی می‌شوند، نباید در روند بازشماری و تفتیش آرا حضور داشته باشند

photo_2019-11-16_14-53-48

براساس این فیصله‌نامه، رییسان محل انتخاباتی که مسئول امضا و مهر فورم نتایج و درست‌نوشتن آرای نامزدان بدون قلم‌خوردگی در فورم نتایج مربوط‌ اند، اما وظایف‌شان را به درستی انجام نداده‌اند، آمر و مأمور ولسوالی، مدیر مرکز، رییس محل و کارکنان ثبت معلومات بایومتریک رأی‌دهندگان که روند رأی‌دهی بدون بایومتریک در محلات رأی‌دهی‌شان صورت گرفته است، از کارمندان متخلف حساب شده‌اند.

اعضای رهبری کمیسیون انتخابات در این تصمیم خود آمرین و مأمورین ولسوالی، مدیر مرکز، رییس محل و کارمند بایومتریک که ماشین بایومتریک یا کارت حافظه مربوط به محل رأی‌دهی‌شان مفقود شده و به دفتر مرکزی مواصلت نکرده، یا مواد انتخاباتی از نزدشان با استفاده از زور اخذ شده و گزارش نداده باشند و در آرای مندرج فورم‌های نتایج و معلومات مندرج دستگاه‌های بایومتریک محل رأی‌دهی مربوط‌شان تفاوت وجود داشته باشد نیز از جمله کارمندان متخلف به حساب می‌آیند.

IEC

در این فیصله نامه رییسان دفاتر ولایتی کمیسیون که گزارش تخطی‌ها، تخلفات و جرایم انتخاباتی در ساحه مسوولیت شان را ارایه نکرده و یا در ارایه به موقع ان تعلل کرده‌اند نیز در تخطی‌ها و تخلفات انتخاباتی دخیل ‌اند و به کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی معرفی می‌شوند.

کمیسیون انتخابات در حالی از معرفی کارمندان مختلف خود به کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی خبر داده که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری برای دومین بار به تعویق افتاده و نیز روند بازشماری آرا متوقف شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان