جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

دیدار رییس جمهور با رهبری وزارت دفاع؛ اردوی ملی به یک نهاد ملی و غیرسیاسی تبدیل شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی با رهبری وزارت دفاع ملی دیدار کرده است.

ریاست جمهوری در یک‌ خبرنامه گفته است، در این دیدار که قبل از ظهر امروز پنج شنبه(23عقرب) صورت گرفته، رییس جمهور به رهبری نهادهای امنیتی گفته است که حمایت ملت و جامعه جهانی با نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان است.

غنی در این دیدار افزوده است که ترفیعات منسوبین وزارت دفاع ملی که پیشنهاد آن قبلا منظور شده، و قرار بود در 28 اسد اعلان گردد، به دلیل مصروفیت رهبری و پرسونل وزارت دفاع ملی در عملیات ها علیه طالبان، معطل شده بود.

ghani

او ضمن قدردانی از تلاش های اردوی ملی در تامین امنیت انتخابات و عدم مداخله منسوبین این وزارت در امور انتخاباتی تاکید کرده که اردوی افغانستان به یک نهاد ملی و غیر سیاسی مبدل شده و در چارچوب قوانین از منافع ملی کشور حفاظت می کند.

رییس جمهور خاطرنشان کرده که در پنج سال گذشته تغییرات بنیادی در ظرفیت های اردوی ملی به میان آمده و اردوی ملی با خطراتی که متوجه کشور و مردم است، با قوت مبارزه می کند.

اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع نیز در این دیدار دیدگاه دفاعی رئیس جمهور را یک رهنمای استراتژیک برای اردوی ملی خوانده، تاکید کرده است که در روشنایی آن، اردوی ملی کشور توانسته است دست آوردهای بزرگی داشته و به اهداف مهمی نایل آید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان