مولانا عبدالله: روند شمارش آرا با حضور مسوولین انتخاباتی متخلف زیر سوال می‌رود

توسطروایت زنده

آبان ۱۴, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

مولانا عبدالله، کمیشنر کمیسیون انتخابات می گوید، مسوولین کمیسیون انتخابات که در ساحات کاری شان تفاوت آرا وجود دارد، باید به مراجع عدلی معرفی شوند و حضور چنین اشخاص، مشروعیت بازشماری آرا را نیز زیر سوال می رود.

عبدالله امروز سه‌شنبه(14عقرب) در صفحه فیسبوک اش نگاشته است: “واضح شدن آدرس 137 هزار و 630 رای معلق، تعین سرنوشت 102 هزار و 12 رای استعمال شده ‌خارج‌ از زمان انتخابات، مشخص شدن محلات قابل باز شماری با تفکیک آرای سالم و بی اعتبار، ترتیب پلان های عمومی و فرعی بازشماری به سطح مرکز و ولایات و تایید آنها از جانب کمیسیون، از جمله‌ لازمه های بازشماری  آرا است”.

mullana abdullah

این کمیشنر کمیسیون انتخابات افزوده است که بدون مشخص شدن سرنوشت 102 هزار رای و واضح نشدن 137 هزار و 630 رای معلق، روند بازشماری آرا مشکل زا است.

او همچنان تاکید کرده است: “حضور آن عده از مسئولین کمیسیون انتخابات که در ساحات کاری شان تفاوت فاحش آرا وجود دارد؛ مطابق فیصله‌ مورخ 7 میزان 1398 باید به مراجع عدلی مربوطه معرفی شوند، زیرا در موجودیت چنین اشخاص؛ مشروعیت بازشماری نیز زیر سوال می رود.”

این در حالی است که روز گذشته تیم ثبات و همگرایی نیز خواهان روشن شدن و از دور خارج شدن 112 هزار رای استفاده شده در قبل و بعد از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *