جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

کشته و زخمی شدن ۳۲۵ شورشی و بازداشت 649 تن دیگر از سوی نیروهای امنیت ملی در ماه میزان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرده است که در عملیات یک ماهه این ریاست، 221 شورشی کشته، 104 تن زخمی و 649 تن دیگر بازداشت شده اند.

ریاست امنیت ملی امروز پنجشنبه(9عقرب) با نشر یک خبرنامه گفته است که نیروهای عملیاتی این ریاست در  ماه میزان سال روان، بیش از 632 عملیات را در سراسر افغانستان انجام داده اند.

در خبرنامه این ریاست آمده است که در نتیجه این عملیات ها، 4 عراده موترسایکل و دو عراده موتر بمب، 395 حلقه ماین خنثی و از سه حمله راکتی جلوگیری صورت گرفته است.

nds

 بر اساس این گزارش، نیروهای قطعات خاص امنیت ملی در یک عملیات مشترک، یک تن از اعضای کلیدی شبکه القاعده به نام عاصم عمر، رهبر القاعده برای شبه جزیره هند را در ولسوالی موسی قلعه ولایت هلمند، با چندین تن دیگر از اعضای گروه طالبان و القاعده از بین برده و چند تن دیگر را بازداشت کرده اند.

 به گفته امنیت ملی، در این عملیات ها دو شبکه که یکی از آنها در تخریب پایه های برق وارداتی در سالنگ جنوبی و شبکه دیگر در سرقت های مسلحانه دست داشتند، نیز بازداشت و به مراجع عدلی قضایی تسلیم داده شدند.

این در حالی است که دیدبان حقوق بشر نیروهای خاص امنیت ملی را متهم به جنایت جنگی کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان