جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

انتقاد تند رییس مجلس نمایندگان از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی؛ عزت مجلس را خدشه‌دار ساخته‌اند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

میررحمان رحمانی، رییس مجلس نمایندگان با انتقاد از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گوید، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها عزت این مجلس را خدشه‌دار ساخته‌اند.

رحمانی امروز چهارشنبه(24میزان) گفته است که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در پی توطئه‌چینی در برابر مجلس نمایند‌گان استند.

او همچنان تاکید کرده است: “در مورد تکمیل بودن نصاب به منشی وظیفه داده می‌شود تا پس از این فهرست غیرحاضران را با رسانه‌ها شریک بسازد تا این افراد به موکلین‌شان مشخص شود که تعهد به خدمت ندارند.”

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که برخورد تنش‌آمیز نمایند‌گان مجلس با پولیس و احضار شب‌هنگام سرپرست وزارت داخله در پیوند به آن، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته و شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این کار مجلس انتقاد کرده‌اند.

mir rahman rahmani

در همین حال نی، حمایت‌کننده رسانه‌های آزاد افغانستان در واکنش به این اظهارات رییس مجلس نمایندگان گفته است: “اگر از نشانی پارلمان شکایتی در مورد رسانه‌ها وجود دارد، باید به مجرای قانونی آن سپرده شود. هیچ فرد و نهادی در نظام افغانستان حق اهانت و یا تحت فشار قرار دادن رسانه‌ها را تحت نام شکایت در برابر آن‌ها ندارد.”

نی افزوده است که اظهار نظر رییس پارلمان افغانستان می‌تواند زمینه‌ را برای فشار بر رسانه‌ها مساعد کرده، افراد و گروه‌های دیگر چه‌ در پارلمان و چه‌ در بیرون از آن، کوشش خواهند کرد تا رسانه‌ها را به نحوی تحت فشار قرار دهند.

حمایت کننده رسانه‌های آزاد افغانستان از رییس مجلس خواسته است تا آن‌چه در مورد رسانه‌ها گفته است را پس گرفته و از جامعه‌ رسانه‌ای کشور معذرت بخواهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان