جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سازمان ملل از شمارش آرای بایومتریک در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان حمایت می کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هیات معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان(یوناما) می گوید که این سازمان از شمارش آرای بایومتریک شده در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند.

یوناما امروز دوشنبه(22میزان) در یک خبرنامه گفته است: “یک بار دیگر بر حمایت کامل از کمیسیون مستقل انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی به عنوان نهادهای با صلاحیت در تصمیم گیری در مورد روند مراحل انتخاباتی، تاکید می کند.”

biometric-e1570890957944

ملل متحد افزوده است که از اعلام تصمیم هر دو کمسیون مبنی بر این که تنها آرای بایومتریک شده باید شمارش شوند، حمایت می کند.

این در حالی است که چندی قبل کمیسیون انتخابات اعلان کرده بود که تنها آرای بایومتریک شده قابل اعتبار است و شمارش می شود.

پیش از این شماری از دسته های انتخاباتی نیز بر شمارش آرای بایومتریک شده تاکید کرده بودند.

انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 6 میزان سال روان در سرسر افغانستان برگزار شد و قرار است نتایج ابتدایی آن به تاریخ 27 میزان و نتایج نهایی به تاریخ 6 عقرب سال روان اعلان شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان