جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

جلسه اضطراری نیمه‌ شب؛ مجلس نمایندگان سرپرست وزارت داخله را احضار کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اعضای مجلس نمایندگان نیمه شب گذشته در یک جلسه اضطراری، سرپرست وزارت امورداخله را احضار کرده است.

نرندر سنګ خالصه، عضو مجلس نمایندگان امروز شنبه(20میزان) در این مورد به خبرنامه گفت: “این جلسه برای این دایر شده بود که مدتی است تمام وکلای مردم از سوی نیروهای امنیتی بی‌عزت ساخته می‌شد؛ وزیر داخله در این جلسه خواسته شده بود که خوشبختانه معاون شورای امنیت ملی نیز با او آمده بود.”

خالصه افزود، در این جلسه سرپرست وزارت داخله هیچ جواب قانع‌کننده‌ای به سوالات نمایندگان مردم نداشت.

این عضو مجلس نمایندگان خاطرنشان کرد: “نمایندگان مجلس صبح امروز نیز در چک پاینت‌ها ایستاده شده و کارت‌های آنان از سوی نیروهای پولیس بررسی شده است”.

House of Representatives

خالصه تاکید کرد: “ما می‌خواهیم اول عزت خود، بعد عزت مردم را حفظ کنیم و نمایندگان امروز نیز در مورد این موضوع جلسه اضطرای دارند و امیدواریم هستیم امروز یک فیصله عادلانه و قانون‌مند داشته باشیم.”

این عضو مجلس ادعا دارد که موتر حامل او در ساحه گمرک کابل از سوی نیروهای پولیس مورد بازرسی قرار گرفته و کارت هویت خود، موتر و سلاح محافظین‌اش از سوی نیروهای امنیتی ضبط شده است.

در همین حال مروه امینی، معاون سخنگوی وزارت داخله در این مورد به خبرنامه گفت: “روز گذشته در سرک گمرک غلط فهمی برای پاک‌کاری شیشه‌های سیا صورت گرفته است و یک نماینده مجلس ادعا دارد که از سوی نیروهای امنیتی حتک حرمت شده است”.

امینی افزود، سرپرست وزارت داخله ساعت یازده و نیم شب به مجلس رفته و از نمایندگان مردم خواسته است تا شکایت‌های‌شان را بهصورت قانونی با این وزارت در میان بگذارند تا به آن رسیدگی شود.

در همین حال گزارش هایی نیز وجود دارد که اعضای مجلس نمایندگان در این نشست خواهان برکناری خوشحال سادات، معین ارشد امنیتی وزارت داخله نیز شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان