عبدالله: نیروهای امنیتی افغانستان ضربه محکمی به القاعده وارد کردند

توسطروایت زنده

مهر ۱۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی می گوید که نیروهای امنیتی افغانستان با هدف‌ قراردادن رهبران و فرماندهان گروه‌های تروریستی از جمله رهبر القاعده در جنوب آسیا و رهبران کلیدی داعش، ضربه محکمی به این گروه‌های تبه‌کار وارد کرده‌‌اند.

عبدالله عبدالله امروز چهارشنبه(17میزان) در واکنش به کشته شدن  عاصم عمر، رهبر القاعده برای شبه قاره هند گفته است، نیروهای امنیتی افغانستان با راه‌اندازی عملیات‌های هدفمند و موفقانه، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های‌‌شان را در مبارزه با تروریستان منطقه‌ای و جهانی به نمایش گذاشته‌ اند.

ریاست اجرایی حکومت افزوده است که نیروهای امنیتی ثابت کرده‌اند که از پس دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور بر می‌آیند.

abdullah

وی ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی خاطرنشان کرده است که در نتیجه قربانی‌ها و زحمات نیروهای امنیتی، مردم افغانستان شاهد تامین صلح و ثبات سرتاسری خواهند بود.

این در حالی است که روز گذشته ریاست امنیت ملی اعلام کرد که عاصم عمر، رهبر شبکه القاعده برای شبه قاره هند در جریان عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی، به تاریخ اول میزان بر یک قرارگاه مشترک طالبان و القاعده در ولسوالی موسی قلعه ولایت هلمند کشته شده است.

ریاست جمهوری نیز امروز گفته است که دولت افغانستان اقدام نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را در از بین بردن عاصم عمر، شهروند پاکستانی و رهبر شبکه القاعده برای شبه قاره هند در موسی قلعه هلمند، ستایش می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *