جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سفارت آمریکا در کابل: هیچ جای تقلب در انتخابات افغانستان وجود ندارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سفارت آمریکا در کابل اعلام نموده است که هیچ جایی برای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان وجود ندارد.

این سفارت امروز سه شنبه(16 میزان) در صفحه توییتر خود نگاشته است که کارمندان این سفارت به تازگی از کمیسیون مستقل انتخابات و روند کاری آن دیدن کرده اند.

us embassy

به نقل از توییت سفارت آمریکا، کارمندان این سفارت به مرکز اطلاعات کمیسیون انتخابات رفته و از روند کاری کارمندان کمیسیون تقدیر و قدردانی کرده اند.

این سفارت تاکید کرده است که مردم افغانستان کاملا مطمئن باشند که تنها رای های قانونی، با شفافیت و بی طرفی شمرده خواهد شد.

https://twitter.com/USEmbassyKabul/status/1181198125928796161

در عین حال کمیسیون انتخابات نیز اعلام کرده که اعضای رهبری کمیسیون مستقل انتخابات، با خانم کرین دیکر، معاون سفارت ایالات متحده امریکا در کابل پیرامون چگونگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و جمع‌بندی نتایج در مقر این کمیسیون دیدار کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان