جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

وزارت داخله: ولسوالی بهارک از وجود طالبان پاکسازی شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرده است که ولسوالی بهارک ولایت تخار به گونه کامل از وجود طالبان پاکسازی شده است.

وزارت داخله امروز شنبه(13میزان) با نشر یک خبرنامه گفته است: “در نتیجه عملیات پاکسازی مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی به حمایت قوای هوایی کشور که از چند روز به این‌سو در ولسوالی بهارک و روستاهای ابدال و تخته کپرک تخار راه‌اندازی شده بود، تمامی روستاهای یادشده و ساحات ولسوالی بهارک از وجود طالبان پاکسازی شده است”.

در این خبرنامه آمده است که درجریان این عملیات، 89 شورشی طالب کشته و 67  تن دیگر آنان زخمی شده‌اند. هم‌چنین در جریان این عملیات تعدادی از سلاح‌های سبک و سنگین و وسایط نقلیه طالبان به دست نیروهای امنیتی و دفاعی افتاده است.

mod

به گفته وزارت داخله، یک حلقه ماین که از سوی طالبان به هدف تخریب مکتب عمرفاروق در ساحه دوراهی بهارک نیز جاسازی شده بود، از سوی پولیس خنثی شده است.

این در حالی است که چندی قبل گروه طالبان حملات گسترده‌ای را بر ولسوالی بهارک و شهر تالقان، مرکز ولایت تخار به راه انداخت. در جریان این حمله، در یک حمله هوایی اشتباه نیروهای امنیتی، 8 نیروی خیزش مردمی نیز در بهارک کشته و 7 تن دیگر آنان زخمی شده بودند.

گفتنی است این عملیات‌ها در ولایت تخار به رهبری معاونین وزارت‌های دفاع ملی و امورداخله و نیز معاون ریاست عمومی امنیت ملی جریان دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان