جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

یونیسف: 600 هزار کودک در افغانستان از سوء‌تغذیه شدید رنج می‌برند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل(یونیسف) می‌گوید که 600 هزار کودک در افغانستان از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند.

یونسف امروز چهارشنبه(10میزان) در یک خبرنامه اعلام کرده است که 2 میلیون کودک در افغانستان مصاب به سوءتغذیه اند و از این میان، 600 هزار تن آنان از سوء‌تغذیه شدید رنج می‌برند.

Afghanistan

این نهاد بین‌المللی اعلام کرده که برای کمک به این کودکان، یونسف نیاز به 20 میلیون دالر دارد.

در همین حال دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشری ملل متحد(اوچا) نیز گفته است که در سال 2019 میلادی تا کنون 16 کودک مصاب به بیماری پولیو برای همیشه فلج شدند.

اوچا افزوده است که کمپاین واکسیناسیون فلج کودکان(پولیو) به زودی آغاز می‌شود و تمام کودکان افغانستان به خصوص در مناطق غربی، مرکزی و جنوب شرقی باید واکسین شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان