جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

ریاست جمهوری: صلح بدون رهبری افغانستان هیچ پیشرفتی ندارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هم‌زمان با سفر یک هیأت طالبان و هم‌چنین نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان به پاکستان، سخنگوی رییس‌جمهور می‌گوید، صلحی که دولت افغانستان مالکیت و رهبری آن‌را نداشته باشد، هیچ‌گونه پیشرفتی را شاهد نخواهد بود.

sediqi

صدیق صدیقی امروز چهارشنبه(10میزان) در پیامی در توییتراش نگاشته است: “صلح؛ اولویت ما است. صلحی که به رهبری و مالکیت دولت افغانستان به پیش برده شود، منجر به تامین صلح پایدار و با عزت در افغانستان می‌گردد”.

صدیقی همچنان تاکید کرده است که صلح از خواست‌های عمده‌ی مردم افغانستان است.

https://twitter.com/SediqSediqqi/status/1179266197541572609?s=20

این اظهارات سخنگوی رییس‌جمهور در حالی مطرح شده است که به تازگی هیأت گروه طالبان و نماینده خاص امریکا در امور صلح افغانستان به پاکستان رفته‌اند.

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور نیز در 74مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفته بود: “از همین‌جا به طالبان و حامیان خارجی آن‌ها پیامی از مردم افغانستان دارم: با ما در روند صلح یک‌جا شوید، ورنه ما به جنگ خود علیه‌تان ادامه خواهیم داد و این جنگی است که ما به آن فایق آمده می‌توانیم.”

او همچنان تاکید کرده بود که نتایج انتخابات هرچه باشد، اما صلح در اولویت دولت قرار دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان