مسلمیار از رییس کمیسیون انتخابات معذرت خواهی کرد، اما عقب نشینی نکرد!

توسطروایت زنده

مهر ۹, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

فضل‌هادی مسلمیار، رییس مجلس سنا از حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون مستقل انتخابات به خاطر اظهارات‌ امروزش معذرت خواست.

اقای مسلمیار شام امروز سه شنبه(9میزان) در صفحه رسمی فیس بوک اش نگاشته است که در سخنان امروزش نسبت به حوا علم نورستانی الفاظ نامناسب به کار برده و به این دلیل از او معذرت‌خواهی می‌کند.

او همچنان بر موقف اش برای شمارش آرای بدون بایومتریک تاکید کرده و افزوده که کمیسیون‌های انتخاباتی باید به آرای مردم احترام بگذارند و با رای مردم بازی نکنند، زیرا مردم در روز رأی‌گیری تا ساعت‌ها منتظر مانده‌اند، اما دستگاه بایومتریک کار نمی‌کرده و از رأی دادن محروم شده‌‌اند.

IEC

مسلمیار خاطرنشان کرده که طرف‌دار آرایی نیست که بدون بایومتریک و با زور، تقلب و یا شبانه به نفع کدام نامزد به کار رفته است، اما از حقوق مردمی که با بهای سرشان رأی داده‌اند، قاطعانه دفاع خواهد کرد.

این در حالی است که مسلمیار امروز در نشست عمومی مجلس سنا گفت که آرای بدون بایومتریک باید شمارش شود و اگر نشود، سر پدر “رییس کمیسیون انتخابات” می شمارد. این اظهارات او واکنش ریاست اجرایی حکومت را نیز در پی داشت.

ریاست اجرایی با نشر اعلامیه ای، این سخنان او را تهدید کمیسیون‌های انتخاباتی عنوان کرد و از مسلمیار خواست تا معذرت‌خواهی کند.

اما رییس مجلس سنا در پاسخ به عبدالله عبدالله، رییس اجرایی گفته است که ابتدا جایگاه‌اش را قانونی کند و پس از آن بر ریاست مجلس سنا فریاد قانونیت سر دهد و نیز غیرقانونی و بدون فیصله‌ کمیسیون‌های انتخاباتی خودش را برنده اعلام نکند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *