جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

روند رأی‌دهی انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

روند رأی‌دهی انتخابات ریاست جمهوری امروز شنبه(6 میزان) و  از ساعت 7 صبح در  سراسر کشور تحت تدابیر شدید امنیتی آغاز شد.

در روند رأی‌دهی امروز بر اساس اعلام کمیسیون مستتقل انتخابات، قرار است در حدود 9 میلیون تن در روند انتخابات ریاست جمهوری اشتراک کنند.

election

چندی قبل کمیسیون انتخابات گفته بود که 4 هزار و 928 مرکز رأی‌دهی در سراسر کشور به روی اشتراک‌کنندگان این روند باز و 445 مرکز دیگر به دلیل تهدیدات بلند امنیتی مسدود است.

پیش از این نیز نهادهای امنیتی از تدابیر شدید امنیتی در سراسر کشور اطمینان داده و گفته بودند که بیش از 70 هزار نیروی امنیتی برای تأمین امنیت این انتخابات توظیف شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، قرار است نتایج ابتدایی انتخابات ریاست‌جمهوری به تاریخ 27 ماه میزان و نتایج نهایی در 16 ماه عقرب اعلام شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان