جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کمیسیون اصلاحات اداری کارمندانی که در روند استخدام سلیقه ای برخود کنند را مجازات می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی اعلام کرده است که بورد کمیشنران این کمیسیون فیصله کرده است تا آن کارکنان خدمات ملکی در مرکز و ولایات که در کارهای اداری و یا روند‌های استخدام، سلیقه‌ای برخورد کنند، مجازات ‌شوند.
کمیسیون اصلاحات اداری امروز چهارشنبه(3میزان) در یک خبرنامه گفته است که اخطار رسمی، انفکاک و معرفی به نهادهای عدلی و قضایی، از مجازاتی است که برای کارمندان متخلف این کمسیون برای برخورد سلیقه ای در استخدام در نظر گرفته شده است.
IEC
به گفته این کمیسیون، مکانیزم شناسایی کارمندان بر اساس گزارش‌های رسمی و شکایت‌های شهروندان صورت خواهد گرفت و مجازات‌شان بر بنیاد قانون اجراات اداری تنظیم خواهد شد.
کمیسیون اصلاحات اداری افزوده است که این تصمیم پس از آن گرفته شده است که شماری از شهروندان از چگونگی اجراات برخی از کارکنان خدمت ملکی شکایت کردند.
کمیسیون اصلاحات اداری تاکید کرده که بورد کمیشنران کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی طرح اصلاحی بورد رسیدگی به شکایات این کمیسیون را نیز در اصول مورد تأیید قرار داده و اصلاحات در روند درج شکایات، رسیدگی به شکایات و وضاحت‌های بیش‌تر در مورد روند رسیدگی به شکایات را در بر می‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان